wtorek, 23 marca 2010

KAROLINA JABŁOŃSKA W TOKYO/ CDU MODELS

1 komentarz:

  1. Strasznie się zastanawiam, co się z Toba dziś dzieje. I czy wpadniesz kiedyś na pomysł zalogowania sie na stara pocztę.
    Strasznie to zabawne, odnosze wrażenie że pisze w przestrzeń czasu zarówno w bezimiennym wyrazie jego upływu jak i paradoksalnie imiennym.
    Dużo czasu mineło
    Dzos pracuje w salonie muzycznym, i żyje odnosząc satysfakcje z tego co robię. Piekny stan, sądze że Ty jako piersza osoba pokazała mi że można niezwykle i pięknie "It's only rock and roll- but I like It"
    Jutro mam nadzieje przybić dila nagłośnienia za 30.000, poza tym jeżdżę po trasy w Polsce, w bliskiej perspektywie mam szanse znaleźć sie na trasach po Europie.
    mój numer(nie zmieniałem od liceum) 508-060-111
    mój e-mail Oskarrealizator@gmail.com
    moj facebook: https://www.facebook.com/oskar.staron/about

    Ciekawe czy kiedyś tu trafisz.


    OdpowiedzUsuń